sekulah sekolah


hye dan assalamualaikum ~


tadi perhimpunan macam biasa.then tak sabar sabar nak tengok cegu baru.cegu cakap cakap dan ramai y dah menguap.oke.tuh perkara biasa.pastuh kecoh gile bile cegu umumkan cegu baru.yeee haa !
mula mula cegu sape nth , pastuh dendang y blakang aku nih '' ohh takkk ! laen laen ''
pastuh cegu ke-dua ke ke-tiga tuhh.encik hidayat.thenn.sume bersorak ! ohhhh kau muka mcm shahir.ohhh ! tp takk minat shahir pong.tapi nak cegu hidayat tuhh.ohh ! mase dea cakap cakap kat pentas nan puan pengetua.ohhh ! dea nmpak sgt sweet ! ohhhhhhhhhh kau ! terlalu bnyk ohhhh sebab teruja.HA-HA-HA

mse rehat g jumpa cek mahbob pasal sijil bhnti sekolah sume.then cegu suro mntak kat pejabat dan mse tuhh dh pukul 11:00.puan zanariah suro kumpul pukul 11:00 dan kteorg bergegas g DM.tak sempat nak g pejabat sume T.T
masa cek mahbob bg keterangan pasal LK sume.dea siapp bg contoh bagai then ckp pasal teknik jasin.ohh ! tuh teknik aku.dea ckp sbb aku bgtau dea y aku dpt teknik jasin.pastuh sempat menyelit pasal bakery lah sume.ehh , ape kena mengena LK dgn bakery -.-

amek keputusan balik lmbat sebab egtkan nak amek gmba sume.then aku tggu diorang makan , solat sume.aku balik pukul 4:30.tapii , penat aku pggl diorang g kantin lama tuhh.pukul 4:28 baru dpt memujuk diorang.apesal nth -.- aku tak ckp lha nak amek gmba kann sbb kat ctuh ade cctv.gila kaw ! tak pasal pasal ade y serang aku suro bg cmera tuhh.last-last tak dpt amek gamba dgn diorang.padan muka kann T.T cakap dengan diorang mcm hape jea.naseb baek ade yang paham aku tadi.pastuhh emo merajuk takk tentu pasal teros salam org yang depan mata tuhh terus bla sebab mak aku dah datang.T__T

nak tengok takk hencek hidayat nihh.aku tak pasti lah betul kea gmba dea.tapi muka cam dea.


































































































































gambar curi kat fb hencek faizal
HA-HA-HA

yang pakai baju kelabu tuhh.baju kelabu ke tuh ? alaaaa , janji bukan yang baju merah tuhh.
sweet bukan muka dea.


daaa~


No comments:

Post a Comment