tagged ^^

assalamualaikum dan hyee
dapat tag dari gadis pink comel loteh. tak caye dea comel ? g tgok blog dea sanee =)

thanks tag awww !

R.U.L.E
"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If i tag you, it's because i want to know more about you."

  1. nama gwa nurul fatin asyiqin
  2. maksud nama gwa cahaya cantikk rindu rinduan.comel bukan ? keh keh
  3. anak ke-3 dari 4 beradik.fes kakak gwaa second abe third kann dh ckp td , gwaa n last adek
  4. aku sayang kawan kawan aku.kalau nak kutuk kawan kawan aku depan aku , meh aku tolong kutuk kau skali eh.depan depan kau jee boleh ?
  5. donnababes kawan kawan aku.abell , abu , sarah , wani , aen meera , iera sirmod , dyana,aimi,dja.cukupp 
  6. sekolah sk convent ( darjah 1-6) tigs (f1-f3 kott )
  7. kenapa ade kott lepas f3 tuhh ? aku tak tahu aku nak pindah ke takk lepas nih
  8. aku nak jadi ineterior designer dan ada syarikat sendiri *asyiekin design*
  9. aku dah janji ngn abag faeez kalau aku dah jdy interior designer yang berjaya , aku nak ubahsuai umah dea ! yeayyy
  10. saya suka khairil azam pilus.ngeh ngeh
  11. aku suka tengok mamat jambuu.cettt*
  12. aku suka colourful sebab aku tak tahu aku suka warne ape sbnrnye.tgok warne tuh ahh.kalau cantekk.boleh lha
  13. pendiam kalau tak kenal orang tuhh.kau ckp sepatah aku akn senyum.kau tnye 2 ,3 patah baru aku akan jawab.boleyy ? tapi kalau dah ade geng.phewww , sampai kena halau dari dorm sebab buat bising sgt.keh keh *kenangan tuhh beb.
  14. sukar nak tegur orang.sebab tuhh ramai y cakap aku sombong kalau tak tegur diorang.yee lah.tak kenal maka tak cinton yerr hanak hanak !
  15. suka emo tak tentu pasal.HAHA
  16. tak pandai nak bergaul dengan orang baru.so nyee , tegor tegur la den yo ! eden kan pemalu orang nyee.keh keh
  17. tak suka chat dengan orang yang tak kenal kat fb.tapi kalau wall to wall tuh aku boleh lah layann noh
  18. senang nak maafkan orang tapi susah nak lupakan
  19. suka nak bagitau sesuatu benda melalui lagu
  20. tak suka math dari sekolah rendah tapi upsr dgn pmr math aku A.tuh nama nyee rezeki !
  21. suka menulis tapi tak suka buat homework.cett*homwork ape y tak tulis ?
  22. suka orang yang benci aku.dan aku akan mendoakan kesejahteraan dea.*baek takk aku ?
  23. tak sangka aku yang dulunye mse sekolah rendah pendiam dan msok sekolah menengah kepoh nak mampoih.sebab tuhh pendiam kalau jmpe org baru sebab tempiass pendiam sekolah rendah
  24. suka cakap kuat kuat padahal orang tuhh depan mate jee.keh keh.*tipoo jee.kan aku dah ckp,aku nih pendiam !
  25. akan berfikir semua orang tuhh baek tapi lepas dengar cerita buruk tentang org tuhh teros pandang slake katt dea.*nih azam 2011.''takk semua orang sempurna sayangg''.sematkan dalam hati yaww !

yeayyy cukup duopulohlima ! 


x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0

selaen nak ckp pasal tag nih , aku nak ckp pasal benda laen.mase result tuhh aknn.ade org merajuk ngn aku sebab aku tanak bgtau result aku kat dea.alaaaa alaahai awak nih.saya tak sanggup nak cakap pasal result lagi dah.nak bina hidup baru lah !

dea punye merajuk tuhh mcm hape kau tahu.adoyy.naseb baek kau nih kwn aku taww.kalau takk,jenuh aku nak melayan kau.hayyy !


haish ! disebab kan aku tanak ckp pasl result,dea boleh cakap mcm nih T_T
alaaa alaaaahai , aku tak reply sebabb


paham takk kenapa aku tak reply ? haaa ? paham tak sekarang ? haaa ? 
oke ! dah start dah emo nih !


sejak tuhh dea dah tak slalu cntc aku dah.sedih tak cite aku nih ? sedih kann.seorang sahabat boleh cakap mcm tuhh T____T

kepada awakk : saya bukan tanak ckp ape result saye.tapi tolong paham eh.aku tau mesti kau dah buang num phone aku kann T__T aku tauu lah.
aku okeyy.betol aku okeyyy T____T
kau terbaek lha.jangan hilang dari aku cepat sangat ehh.weyy, kau tgok mcm aku yang salah kann.tapi aku takk salh lha weyy.cube paham keadaan aku mcm mne.kau jgn lha na emo sgt weyy.alaaaa alaaahai kau nih.tak hensem  comel ahh mcm nih !


okeyy byeee ~



1 comment:

  1. asyie ~~ thnx sudi buat tagged nih . * walaupon reply gile lmbat . heeeee . . :)

    ReplyDelete