kenangan kitew bersama yaww

assalamualaikum !

harituh aku kemas kemas barang aku.pastuh t'nmpak lah barang barang y tersimpan rapi.kenagan tuhh ! kao pon msti ade barang kngan kan.ta kire lah dari sape pon.dari ex kau y dari oversea kea(ceh ! oversea konon.padahal kene tipuu.na jea aku lmpang muka kau tau bila kau ckp adiah ue dari ex kau y dari oversea.lombok ah kau !).
ta pon dari jiran kau masa birthday kao.

mestilah barang barang ue korang simpan kemas kemas rapi rapi kan.tak tau lah aku kalau kau nih mcm kucing hott bandar dikasi nasi.nescayanye akan dibiarkan begitu jea lah nasi nyerr.na jea wiskess kan*aku tak tau ejaan  sebenar.

kalau aku, insyaallah aku simpan baek baek korang punyee tuh.kalau korang bagi aku chocolate,mcm lah aku na simpan kan cokletnye.aku simpan sampulnya sudaaa yer !



mister spongbob saya ! * 2008 from practical teacher.sampul dea pon saya simpan cegu !


kotak na i love you githuu !
semoga bahagia bersama isteri yaww.


rindu kau beb !


from miss bella saya


sila lah bangga siapa y ade pen nih ;)



orange book.banyak beno kngn dlm nih.



bunga pink dari dyana.thanx awaak !


pssst : jaga lah pemberian org dgn hati y ikhlas


daa ~










No comments:

Post a Comment