salam dan hallo !

td aku skodengskodeng blog didu.best la cite2 kat situ.sape y belom bukak tu g bukak eh.na tau ta ape y aku terkejott skali.act, ta sgt r.tp na terkujotzz jugak mcm eric leong buat ' supriessss ' ! haha.
kenapa ta cakap saya na pegi aritu.kalau hati tu hari last dan cakap kat saya, myb saya na duduk satu hari dgn awak tau ta. dah la comel.saya tau, awak na pindah tapi kenape ta ckp y ari tu last.uwaaaa ! jahat tau.
kan dah tade org na cocokcocok pinggang saya mse kacau awak.da ta dpt tengok muka merah awak tau.




puan baiiiii ! rindu owh.dulu masa cikgu ajr saya kh,cikgu buatkan nme saya y kt perspek tuu kan. comel owh.saya just kacaukacau cikgu jea.haha.alaaaa ! nnt kalau saya skola sana lg, cekgu dah tade.tape tape.lagsir cekgu ade kat koop kan.kalau saya rindu saya dtg koop jea lah eh.penat tau tolong cekgu pasang besi tu kat lgsir.* tapi saya just cocok dua then cekgu amek coz saya buat lmbat.bukan lmbat lah.langsir tu y ketat sgt.susa na msokkan.mase lepas saya ngn izatul tolong pn.hamima buang sampah, saya t'kacau cekgu psg lgsir.sorry ! haha.pastu time tu lah cekgu ckp na pnda pahang ekot husband cekgu kan.huhu.
sedeyyy tauk  ! 





saya doakan cegu bahagia eh kat sana.jgn lupa saya tauu ! sayang deyh sama cekgu <3






No comments:

Post a Comment