err ! =='

salam dan hallo !

ish ape lah korang nih.asyek ckp pasal ostel jea.tade keje laen kea? aku tau lah korang ta suka dduk ostel.terperap,terkurung macam hape kan.tapi agk'' la derr na kutuk pon.* hah ! lps ni saiko la aku balek kat pesbuk o blogg kao kan.saiko saiko ! 

sebenarnye SAIKO tuu hape hah? aku maen sebut jea nih.hadoyy ta paham aku nan korang ni.kawan korg tuu y suka menyaiko eh? dah ! jgn kawan nan diorang lg eh.EH ! aku bukan na ajr bende jahat.dah tuu korang asyek potpetpotpet psl diorg asyik saiko korang jea.lg pon biar jea diorang na ckp hape.y penting korang tau sape korang kan.dah dah ! jangan na pikir sgtt ah sume bnde ue.taon dpn pmr kan * kantoii,aku ckp point to bdk f2.

ni aku nasihat je la dok ! jgn na mara mara aku pulak kan.as kakak y comel , haruslah menasihati adek adek saya yerr.


pssssst : sape y menyaiko tuu jgn na saiko sgt ah !
pssssst : jgn na tulis kat pesbuk kao y aku ni dulu kuat saiko org pulakk kan.aku baek la derr ! cuma dulu tu nakal sikit jea !  haha.



daa~                                                                


No comments:

Post a Comment