asal macam ni pulakk eh ?

hye dan assalamualaikum ~

td , yeee baru je td , abh call.dea ckp jasin na amek aku skola kat sana.teknik jasin.sape jee sekolah kat situu ? hwaaaaa ! tp kene buat jugakk surat mohon nyeee.tp , time eden rse na sty tigs lah baru na dptkan teknik bagai.bkan ta bersyukur , tp nth doe aku tak tau nape.takut myb.takut ? yerr.aku akn ekot ckp intan zakaria.bangga tak tan , kau msok blog aku.ngeh ngeh.

jangan ekot kawan.time mcm ni lah kw kene tnjuk bkt kw.buang rse takut tuu.klw ta , smpy bile kw rse takut jee kan.

aku try de best doe.good byeee tigs ! eh , sijil kehadiran full aku ta dapek lg.baru na becite'' awal taon nnt na naek pentas smbil slm pn.remi.ngeh ngeh.sijil KEHADIRAN FULL taw.kau adee ? non adooooooooooo

oke lah.skarang 9:43.awal ta aku bgon ? keh keh keh.mau bekpes.daaaaa~

No comments:

Post a Comment