assalamualaikum and hello ~


ari tu aku n fmly g bndr. fes , kteorg g kdai buat spek kaka gue.lama la jugakk kot.ta tgok jam sbb aku ta pakai jam.cpt tnye mana JAM MERAH aku.cepattt. ma gue pon tetnye2 dimana jam itu.jam tu sbnye ghaib kot.nth derr, mse amek air smbhyg kat bpmall aritu y hgout nan donass.aku rse msok kat bldi mop macekk tu kot.pnt aku godek2 baldi tu tp mcm tade.jam pekse tu weyy.na buat hape kan.sudaa ilg.

lps tu kteorg g klinik ! yeay.kenapa ? sume korng punye psl lah.aku ckp jgn jgn korg buat jugak kan.kan aku dah sakit.ahahaha.betol derr, tgn kiri y kne inject kancing gg ea ? ape tah.y sakit tuu.smpai ade bdk kls aku mkenye pucat.hadoyy.nth pape lah korg nih.tu lah ! korng asyek pukulpukul tgn aku tuu kan.pastu aku ckp sakit korg pukul tgn blh kiri.ish2 ! ta kesian kat aku betoll nih.dokter tuu just pegangpegang then dea kate myb ubat ta jln nih.erm , yea kan aje lah.ahaha.haip.ta baek ! dea kasi ubt . pastu dea kate makan.*mmg la mkn, takan na buang kott * dea kte abes kan ubt tuu.kalau ta susut bngkak nye.chek lg.tkot kne hape nth.aku mntk ubat air , tp dokter tuu gelak pastu dea ckp tade.yolah ! aku da besa kann.tp na tau secret ta ? ari ni da 3 ari aku ta sntuh ubt tuu.ahahah.shuttttt.jgn ckp sesiape eh ! ta suke ubt larr.paet tauk! sayur y rse ubt kat ostel tuh pon aku ta mkn.smpai cek anim tnye npe ta mkn syur.aku ckp la pahit.ta suke. pastu dea boleh ckp '' nnt cek anim salut kan coklet eh , biar ta paet.'' . bole bole ! na jugak aku rse kan.mish u la cek anim !

pastu tros gerak g bpmall.aku g populer then beli 'biarlah YM berbicara' . yerr.cepat ckp aku lmbat.aku mls na beli.tapi dgn keiginan y membuak2 hndk mmbace nye trpkse la memkse kaka gue mmbleykan nye.
jahat budak jahat.muahahahahahaha.yelah ! aku jeles tgok abu y pes time bce novel pastu dea bce gelakgelak  dan mmbuatkan aku lbih jeles ! time nga cari '' buku tuh , aku nmpak buku nih




dlm buku ni ade cite pasal care '' na buat pesbuk.so nye mak'' kat luar sana y ign buat pesbuk sndiri boleh lah dapatkan buku ni di popular bpmall yerr.hekhekhek



lps g bpmall aku lpe buat hape.balik uma kott.penat tp ta puas ! na g reunion bole ? heee~
dah la.


balek uma makan bnde nih.




papehal saya pergi dulu ~

pssst : kpd kau , aku tau kau rajin na rewng bagai , tp tlg jwb m8 aku bole ? * yea ! kau bjye buat aku sket ati ! *
pssst : kpd kalian , tolong la cri cegu kalau na g kem tuhh.eden da poning niaa.





assalamualaikum ~






No comments:

Post a Comment